Monday, December 28, 2009

Revitalizare: back on Linux

M-am întors în sfîrșit pe Linux - pentru a x-a oară, și de data asta mă simt destul de confortabil cît să stau o perioadă mai îndelungată. Sper doar să nu fie o experiență dezastruoasă în timp.

Adevărat, însă, că de data asta mă simt mult mai bine pe Linux, după ce o vreme îndelungată am cochetat cu sistemul de operare al 'dușmanului'. Fără răutate, nu a prea funcționat pentru mine, dar e bun pentru muncă. Apropos, vă recomand Windows 7 pentru o experiență desktop destul de curată, și cu puține bătăi de cap dacă îl tratați cu mănuși.

Redeschid blogul tehnic pentru că simt că mi-aș îndepărta cititorii de pe blogul personal. Cum nu aș dori să îi înstrăinez pe cei care mă citesc din alte motive decît cele tehnice, prefer să adun rant-urile tehnice aici, în speranța că vor deveni din ce în ce mai numeroase. Da, în speranța, nu în certitudine ;)

Bine ați venit, așadar :)

Ah, încă o treabă: postările o să le fac în engleză. Nu de alta, dar sper că în cele din urmă vor fi de ajutor cuiva care nu-i român ;)

No comments:

Post a Comment